10.01.2019
Vážení zákazníci,
dovolte mi vás informovat o nových proměnách vnitřního prostředí firmy ASI informační technologie, s.r.o. Na co se zaměříme tentokrát?
V dnešní „digitální době“ už většina lidí přechází z osobních schůzek a dalších přímých kontaktů na online formu. Právě kvůli ušetření času, vzhledem k delším vzdálenostem a nutnosti dojíždět nebo i kvůli komfortu.
Rovněž vám odbydou starosti s chystáním místnosti, občerstvením pro účastníky porady, tiskem podkladů atp.
Touto formou lze provádět porady s manažery a kolegy, schůze s klienty, školení apod.
Neříkám, že osobním schůzím už odzvonilo, najdou se i výjimky, kde je osobní kontakt lepší, ale je to vhodný doplněk, jak můžete častěji provádět videohovory tzv. videokonference po ČR nebo se zahraničními klienty z pohodlí vaší kanceláře.
Na foto ukázce níže můžete zhlédnout učebnu, kde pořádáme pravidelná školení pro naše zákazníky nebo pro veřejnost a kancelář ředitele firmy, která současně slouží i jako jednací místnost.
Lucie Trnečková
Organizace školení, obchodní a redakční činnost, marketing
Je součástí vzdělávacího týmu. www.efektivniskoleni.cz