05.05.2022
Při úspěšném zpracování datových zpráv se často objevuje problém s odesíláním odpovědi o příjmu elektronického podání.
Tyto zpětné informace chodí prostřednictvím datových schránek zpět odesílateli. Protože zpětná odpověď je pouze informační, do elektronické spisové služby by neměla být evidovány. V případě zaregistrování dané informační zprávy může být následně odeslána další odpověď na tuto zprávu.
Z toho důvodu, je důležité si pohlídat, aby na konci registrace datové zprávy bylo zatrženo zatržítko - NEODESÍLAT.
V případě, že nebude zatrženo neodesílat, ale bude zatrženo Dat. schránkou, objeví se nám v pravém spodním rohu tlačítko odeslat a následně je informační zpráva o přijetí odeslána zpět odesilateli.
Tento problém se nám může objevit po povýšení verzí elektronické spisové služby. Pro snadnější opravu přikládám přílohou stručný návod.
Stanislava Komárková
Organizátor školení
Je součástí vzdělávacího týmuwww.efektivniskoleni.cz, v rámci GORDIC školení je zaměřena na spisovou službu.